Sześć statuetek dla agencji z Polski na Eurobest

Z siedmiu nominacji sześć zdobyło nagrody na festiwalu w Rzymie.

Podczas tegorocznej edycji festiwalu Eurobest agencje z Polski zdobyły sześć statuetek. W kategorii healthcare srebro otrzymała kampania "Thermoscanner" przygotowaną przez Saatchi & Saatchi Poland dla Theraflu (GSK). Ta sama kampania została nagrodzona brązową statuetką w kategorii outdoor. Również brąz w kategorii outdoor otrzymała kampania "Kallax Real Timer" przygotowana dla firmy IKEA przez Grey Worldwide Warsaw i MEC. Dwie nagrody - srebro i brąz - w kategorii PR trafiły do agencji Walk za kampanię "Nie chcę być strażakiem" (Fundacja Integracja). Kolejna brązowa statuetka w tej kategorii trafiła do FCB Warsaw za kampanię "Remember" przygotowaną dla Muzeum Auschwitz-Birkenau.

Rozstrzygnięcie i gala konkursu Eurobest odbyły się 2 grudnia br. w Rzymie. Agencje z Polski w tym roku znalazły się na siedmiu short-listach.

Katarzyna Kacprzak 251 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.