Dorato hucznie obchodzi 25. urodziny

Marka z portfolio Ambry cieszy się ze swojej popularności na polskim rynku.

Marka wina musującego Dorato z portfolio Ambra SA obchodzi swoje 25. urodziny. Jak przekonuje biuro prasowe marki, od tego czasu sprzedano 150 mln butelek wina. Udziały ilościowe w rynku (bez dyskontów) w ostatnich 12 miesiącach miały wzrosnąć o 0,9 pkt proc. Z okazji 25. urodzin marki na polskim rynku do sklepów trafi specjalna jubileuszowa edycja wina.
Jubileuszowa butelka łączy tradycję z nowoczesnością - mają to symbolizować płynne linie inspirowane secesyjną ornamentyką.
W ciągu ćwierćwiecza Ambra eksportowała Dorato aż do 18 krajów, nawet do tak odległych miejsc jak Chiny, Korea Południowa, Nigeria czy Tajwan.
Limitowana edycja Dorato pojawi się w sklepach na początku grudnia. Na grudzień producent zaplanował kampanię telewizyjną: 30-sekundowy spot sponsorski. Urodzinową akcję wspierać będą działania PR, materiały promocyjne w sklepach oraz dodatkowe ekspozycje paletowe. Za kreację limitowanej edycji odpowiada agencja Brandy. Działania BTL i ATL koordynują agencje Chapter 1 oraz Los Mejores. Działania komunikacyjne prowadzi agencja Kuźnia PR.
W okresie czerwiec-lipiec 2016 r. wina musujące wzrosły o 13,1 proc. ilościowo (w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku), na co szczególnie wpłynęła moda na prosecco (+56 proc. w okresie czerwiec-lipiec).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.