Siemens chce inspirować miłośników kawy
Rusza nowa kampania, za którą odpowiada agencja Insignia.
Kampania promuje ekspresy Siemens, w tym flagowy model – EQ.9. Na jej potrzeby została stworzona strona http://obudzemocje.pl/, gdzie można zobaczyć interaktywne filmy. Konkurs trwa do 31 stycznia 2017 r. Kampanii towarzyszy promocja konsumencka cashback, w ramach której w zależności od wybranego modelu można odebrać do 500 zł premii.
To kolejna na przestrzeni ostatnich lat edycja kampanii promocyjnej automatycznych ekspresów do kawy serii EQ marki Siemens realizowana wspólnie z agencją Insignia. Agencja odpowiada za przygotowanie strategii i koncepcji kreatywnej, wykonanie landing page'a, opracowanie scenariuszy spotu, a także kampanię display (w tym zaplanowanie oraz zakup mediów). Za produkcję filmu odpowiedzialny jest dom produkcyjny PrimeMovers. Reżyserem filmu jest Roman Przylipiak.