Siemens chce inspirować miłośników kawy

Rusza nowa kampania, za którą odpowiada agencja Insignia.

Marka Siemens rozpoczyna konkurs filmowy dla kawoszy. Zadaniem stojącym przed uczestnikami jest stworzenie alternatywnego zakończenia interaktywnego filmu. Nagrodami w konkursie są ekspresy marki Siemens oraz 10 tys. zł.

Kampania promuje ekspresy Siemens, w tym flagowy model – EQ.9. Na jej potrzeby została stworzona strona http://obudzemocje.pl/, gdzie można zobaczyć interaktywne filmy. Konkurs trwa do 31 stycznia 2017 r. Kampanii towarzyszy promocja konsumencka cashback, w ramach której w zależności od wybranego modelu można odebrać do 500 zł premii.

To kolejna na przestrzeni ostatnich lat edycja kampanii promocyjnej automatycznych ekspresów do kawy serii EQ marki Siemens realizowana wspólnie z agencją Insignia. Agencja odpowiada za przygotowanie strategii i koncepcji kreatywnej, wykonanie landing page'a, opracowanie scenariuszy spotu, a także kampanię display (w tym zaplanowanie oraz zakup mediów). Za produkcję filmu odpowiedzialny jest dom produkcyjny PrimeMovers. Reżyserem filmu jest Roman Przylipiak.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.