Ceneo.pl: tylko trafione prezenty na święta

Agencja Czart i Grupa 13 dla porównywarki cen.

Internetowa porównywarka cen i platforma zakupowa Ceneo.pl prowadzi kampanię reklamową, w której zachęca do korzystania ze swojej oferty, szerokiej gamy produktów dostępnych na platformie, by nie ryzykować z prezentem dla bliskich na święta.

Kampania prowadzona jest w internecie (wideo) i w radiu. W pierwszej odsłonie poznajemy czteroosobową rodzinę. Bohaterowie wybierają sobie nawzajem prezenty, grając w statki. Nie jest to jednak, jak zazwyczaj, gra w ciemno, bo dzięki Ceneo.pl każdy prezent jest trafiony.

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Czart, produkcją spotów zajęła się zaś Grupa 13. Koncept kreatywny jest autorstwa Tomasza Kowaluka-Łukasiewicza i Katarzyny Lewińskiej, a za obsługę projektu z ramienia Czart odpowiadała Joanna Maciaszczyk. Ze strony Ceneo.pl projekt nadzorowali Jakub Walczak, kierownik marketingu, oraz Joanna Gąska, specjalista ds. marketingu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.