Crowdfest 2016 z nagrodą główną dla Magic of Y
Główną nagrodę za największą kampanię crowdfundingową roku 2016 w kategorii design otrzymał Iluzjonista Magic of Y. Twórca uzyskał aż 777 proc. zakładanego celu.
Iluzjonista Y otrzymał nagrodę za największą kampanię crowdfundingową roku w kategorii design.
Karty Magia Y v2 to już drugi crowdfundingowy projekt twórcy. Tym razem zainteresowanie wspierających było tak ogromne, że ich wejścia na stronę zablokowały serwery w kilka godzin po ogłoszeniu startu kampanii. Co więcej założony cel osiągnięto już w 52 godziny, a finalnie zebrano 295 462 zł, czyli aż 777 proc. pierwotnie założonej kwoty. Oznacza to, że Iluzjonista Y nie tylko będzie mógł wyprodukować drugą edycję limitowanych kart do gry, ale także dodatkowo stworzy kurs podstaw Cardristy na płycie DVD, przez kolejne pół roku powstawać będą jego cotygodniowe vlogi na kanale YouTube, przygotuje specjalną, magiczną aplikację na iOS oraz Androida, a także zorganizuje pokazy magiczne w ramach tour po największych miastach w Polsce.
Do współpracy nad projektem dołączyła się platforma Wspieram.to.
Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?