Idea Bank wprowadza leasing "na kilometry"
Wysokość raty uzależniona od intensywności użytkowania pojazdu.
– Happy Miles to absolutna nowość na rynku i prawdziwa leasingowa rewolucja. Chcieliśmy zakomunikować nowy model leasingu na kilometry w niekonwencjonalny sposób. Nasze reklamy poprzez sceny impasu, a nawet grozy, dobitnie, ale w żartobliwy sposób obrazują, o co w naszej usłudze chodzi. Zasada jest prosta, jeśli klient nie jeździ, nie płaci – wyjaśnia Sławomir Gąsiorowski, dyrektor marketingu Idea Banku.
Koncept kreatywny spotów przygotowała agencja Brasil Warsaw. Spoty zostały wyreżyserowane przez Marcina Serafina. Filmy wyprodukowało Graffiti Films. Postprodukcją zajęło się Miło, a dźwiękiem Głośno. Za zakup mediów odpowiadał MediaCom.
Idea Bank należy do grupy Getin Holding kontrolowanej przez Leszka Czarneckiego.

Ewa Woźniak
65 Artykuły
Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?
Komentarze
Artykuły powiązane