Bogusław Linda zareklamuje T-Mobile

Kampania ruszy w TV, prasie, OOH, digital, radiu i w punktach sprzedaży. Realizacja: Bridge2Fun, Starcom, Liquid Thread, ARC Worldwide, agencja Warszawa.

Operator sieci komórkowej T-Mobile Polska rozpoczyna kampanię reklamową dla użytkowników prepaid, czyli ofert 'na kartę'. W reklamach przedstawia propozycję: będzie prosto, wygodnie i przyjemnie. "Na przekór temu co zazwyczaj dzieje się z noworocznymi postanowieniami".

- Widzimy, jak zmienił się rynek prepaid po wprowadzeniu obowiązku rejestracji, mimo że, jak się spodziewamy, najgorętszy okres dopiero przed nami. Nasza nowa oferta już na te zmiany odpowiada. Z jednej strony mamy opcję zbliżoną do formuły abonamentowej, z superprostą i bogatą ofertą. Z drugiej, wracamy do pierwotnych założeń oferty na kartę, w której środki pobierane są tylko wtedy, gdy faktycznie korzystamy z usług. Środki nie przepadają, a konto jest właściwie ważne zawsze – mówi Piotr Markowski, szef marketingu B2C w T-Mobile Polska.

Twarzą nowej kampanii jest aktor Bogusław Linda. Intensywna kampania będzie prowadzona oprócz telewizji w prasie, na nośnikach OOH w tym digital signage, internecie, radiu i mediach społecznościowych oraz w sklepach Operatora a także niesieciowych punktach sprzedaży. Dla internautów przygotowano też specjalną aktywację połączoną z noworocznym konkursem.

Za kreację najnowszej kampanii odpowiada Bridge2Fun, media zaplanował Starcom, zaś działania w Internecie wspiera Liquid thread.
Za kreację BTL odpowiada agencja ARC Worldwide a za media społecznościowe Agencja Warszawa.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.