Play kończy z "Fair Play"

Operator zapowiada nowe, "prostsze" rozwiązanie...

P4, operator sieci komórkowej Play, zakończył funkcjonowanie wprowadzonego w marcu ub.r. programu "Fair Play", umożliwiającego każdemu abonentowi zawierającemu nową lub przedłużającemu dotychczasową umowę jej zmianę na wyższą lub niższą taryfę w ciągu 30 dni. Warunkiem była dopłata różnicy w cenie urządzenia (telefonu, tabletu, laptopu, modemu itd.), jeśli abonent decydował się na tańszą ofertę. Jeśli w zmienionym abonamencie cena tego urządzenia była niższa, to operator zobowiązywał się zwrócić różnicę. Całkowita rezygnacja z umowy kosztowała natomiast 99 zł i była wysłana klientowi pocztą.

Play wprowadził ten program, chwaląc się, że ma on budować istotną przewagę konkurencyjną pod względem jakości obsługi klientów, i wspierając go kampanią reklamową, której twarzą był Adam Nawałka, trener narodowej reprezentacji piłkarskiej (było to na fali oczekiwań przed ubiegłorocznymi finałami UEFA Euro we Francji).

Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Playa, zapowiada, że operator pracuje nad nowym, prostszym rozwiązaniem, które ma program w dotychczasowej formie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.