Delecta i rozbrajanie mamy

Delecta przypomina kampanię z rozbrajaniem mamy. Marka promuje Owocowe Kubki.

Ruszyła kampania reklamowa promująca jednoporcjowe kisiele Owocowy Kubek marki Delecta (Bakalland). Komunikacja prowadzona równolegle w telewizji, internecie i punktach sprzedaży potrwa do 5 marca br.
Edycja limitowana jednoporcjowych kisieli z linii Owocowy kubek obejmuje trzy, zainspirowane gorącą herbatą, tradycyjnym grzańcem i gęstym sokiem owocowym, propozycje.
Kampania obejmuje największe ogólnopolskie stacje telewizyjne: TVP, Polsat i TVN, a także dopasowane do grupy docelowej marki Delecta stacje tematyczne. Emisji spotów reklamowych równolegle towarzyszą działania w punktach sprzedaży, m.in. aktywności promocyjne oraz dodatkowe ekspozycje produktów. Działania mają charakter wizerunkowo-sprzedażowy.
Kreację spotu przygotowała agencja MullenLowe Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.