Coca-Cola ma opakowania "One brand"

W ten sposób marketer podkreśla, że smak i orzeźwienie to korzyści, które konsument otrzymuje niezależnie od wariantu.

Od stycznia 2017 r. wszystkie produkty z rodziny Coca-Coli będą dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej. Ta zmiana jest kolejnym etapem wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii "One brand". Zakłada ona, że wszystkie produkty Coca-Coli są pozycjonowane jako jedna marka, która ma różne warianty. Wzmacniana jest tym samym świadomość, że niezależnie od tego, jaki wariant odpowiadający swoim oczekiwaniom konsument wybierze, zawsze otrzyma smak Coca-Coli i orzeźwienie. Wdrażanie strategii na polskim rynku rozpoczęło się w ubiegłym roku kampanią reklamową „Taste the feeling”.

W lutym rozpocznie się zintegrowana kampania marketingowa pod hasłem: "Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak. Wybierz swój wariant". Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis. SMG Liquid Thread odpowiada za kreację i obsługę w social mediach. Działania PR powierzono agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.