Marka Uriage wprowadza linię Eau Thermale

Seria kosmetyczna otrzyma wsparcie w miejscach sprzedaży oraz w social mediach.

Marka Uriage (Urgo Polfa Łódź) rozpoczęła rok, wprowadzając gamę Eau Thermale przeznaczoną dla osób ze skórą odwodnioną. W skład gamy wchodzą lekki krem aktywnie nawilżający (dostępny również w wersji z filtrem SPF20) do skóry normalnej i wrażliwej, krem aktywnie nawilżający do skóry suchej i bardzo suchej wzbogacony o odżywcze masło shea, a także serum nawilżające oraz nawilżający krem pod oczy.

Linia Eau Thermal jest wprowadzona do sieci drogerii Superpharm i wsparta specjalnymi standami (produkcja Arteo) eksponującymi linię oraz działaniami w Facebooku i Instagramie.

Ewa Woźniak 65 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.