Rimmel London z nową kampanią i nowym pozycjonowaniem

Marka z portfolio Coty zaprasza do współpracy modeli i influencerów - informuje "Campaign".

Rimmel London wystartowała na Wyspach z nowym pozycjonowaniem i nową kampanią. Marka kosmetyków kolorowych z portfolio Coty wystartowała z akcją realizowaną we współpracy z nowym pokoleniem modeli oraz influencerów.
Dawny claim marki to "Get the London look", teraz uczestnicy spotu mówią: "Live the London look". Za kreację działań odpowiada agencja BETC London. Marka stawia na kreatywność, a także chce zaznaczyć różnorodność zainteresowania jej ofertą wśród młodych ludzi.
W spocie występują najważniejsi influencerzy na Wyspach: Portia Ferrari, Maddi Waterhouse, modelka Suki i jej siostra Imogen, Cora Corre - modelka i wnuczka Vivienne Westwood, a także Malcolm McLaren i 17-letni vlogger Lewys Ball, który po raz pierwszy występuje w kampanii dla marki.
Młodzi ludzie reprezentują całą gamę stylów mody i makijażu, podkreślając pewność siebie i indywidualność.
Rimmel wśród swoich ambasadorów ma m.in. Carę Delevigne, Ritę Orę, Georgię May Jagger i Kate Moss.
Coty w sierpniu ubiegłego roku wybrało agencję BETC London do obsługi budżetu kreatywnego Rimmel.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.