Wedel zaprasza do gry w Memory
Lotte Wedel wspiera Mieszankę Wedlowską.
W ramach komunikacji prowadzona jest niestandardowa kampania telewizyjna w wybranych stacjach: MTV, Comedy Central oraz Comedy Central Family. Zaplanowane są również działania OOH na citylightach oraz szereg aktywacji online. Ciekawy element kampanii będzie stanowić akcja w digitalu.
Od 6 lutego konsumenci będą mogli zagrać w mobilną cukierkową grę Memory, która ma zachęcać do spotkań w gronie znajomych. Podobnie jak sama Mieszanka, wedlowska gra będzie dostępna w trzech odsłonach, różniących się stopniami trudności. Na każdym poziomie zadaniem gracza będzie odnalezienie wszystkich par w możliwie jak najmniejszej liczbie ruchów. Dodatkowo zostanie zorganizowany konkurs. Osoby, które zdobędą największą liczbę punktów oraz odpowiedzą na pytanie, będą miały szansę na nagrody.
W ramach działań PR prowadzona będzie współpraca z vlogerem gamingowym – Blowkiem, który w grę będzie grał razem z mamą. Będą szukać pod kartami swoich ulubionych cukierków: Bajecznych, Pierrotów oraz Peanutki.
Dodatkowo w dniach 10-11.02.2017 Mieszanka Wedlowska pojawi się w Szczyrku na największym w Polsce festiwalu muzyki i sportów zimowych SnowFest. Na evencie pojawi się specjalna strefa Wedel Music Igloo, gdzie będzie można posłuchać muzyki miksowanej przez didżeja. W ramach atrakcji odbędzie się Wedel Snowboard Challenge. Będzie też okazja spróbowania wszystkich cukierków z Mieszanki Wedlowskiej, Mieszanki Wedlowskiej w mlecznej czekoladzie czy Mieszanki Wedlowskiej – Galaretek.
Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działania PR (w tym także współpracę z social influencerami) realizuje 24/7Communication, natomiast za internet odpowiada Agencja J.
Komentarze
Artykuły powiązane