Oranżada Hellena sponsoruje nową edycję "Idola"

Marka Coliana z product placementem kolejnego show.

Marka Oranżady Hellena z portfolio Colian SA poinformowała, że dokona product placementu w kolejnym programie telewizyjnym. Tym razem marketer zdecydował się na show "Idol" - nowa edycja programu będzie emitowana w wiosennej ramówce telewizji Polsat. 
Idol to program muzyczny, który cieszył się dużą popularnością w latach 2002-2005 i wyłonił wiele gwiazd polskiego show-biznesu. W tym sezonie po 12-letniej przerwie program wraca na antenę telewizji Polsat. W jury "Idola" zasiądą: frontman grupy Lady Pank – Janusz Panasewicz, piosenkarka Ewa Farna, wokalista zespołu Video Wojciech Łuszczykiewicz oraz obecna we wszystkich edycjach show, specjalistka od emisji głosu i krytyk muzyczny - Elżbieta Zapendowska. Program tak jak przed laty poprowadzi Maciek Rock. Sponsorem programu będzie Oranżada Hellena.
Napoje marki w formatach impulsowych będą obecne na wszystkich etapach show – od precastingów po finałowe odcinki na żywo. Działania marki w programie Idol obejmują sponsoring, lokowanie produktu, aktywności online oraz POS. Kampanię realizuje Mediabrands Studios – specjalistyczna komórka grupy IPG Mediabrands.
Za działania PR odpowiada agencja Kolterman Media Communications.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.