Orange i Sony Mobile z systemem wsparcia sprzedaży w Leroy Merlin
Platforma ma umożliwić zarówno kontakt konsumentów ze sprzedawcami, jak i komunikację wewnątrz organizacji.
W pierwszym kwartale 2017 r. wszystkie sklepy Leroy Merlin Polska zostaną przyłączone do platformy o nazwie Mobility. - Jest to pierwszy w Europie zakrojony na tak szeroką skalę projekt cyfryzacji przedsiębiorstwa handlowego, obejmujący pracowników na wszystkich stanowiskach i we wszystkich sklepach Leroy Merlin. Dzięki platformie mobilnej wzmacniamy społeczność naszych pracowników oraz możliwości współpracy – mówi Krzysztof Kordulewski, prezes Leroy Merlin Polska.
Wszyscy pracownicy sieci sklepów Leroy Merlin Polska zostali wyposażeni w smartfony z dostępem do internetu i dziesięciu aplikacji wspierających sprzedaż (aplikacje magazynowe, zakupowe), komunikację wewnętrzną (komunikatory, intranet) oraz zewnętrzną (kontakt z klientami i dostawcami).
Wszyscy pracownicy sieci sklepów Leroy Merlin Polska zostali wyposażeni w smartfony z dostępem do internetu i dziesięciu aplikacji wspierających sprzedaż (aplikacje magazynowe, zakupowe), komunikację wewnętrzną (komunikatory, intranet) oraz zewnętrzną (kontakt z klientami i dostawcami).
Sony Mobile Communications jest dostawcą sprzętu do platformy, natomiast Orange zarządza platformą.
Leroy Merlin Polska ma 55 sklepów, gdzie znajduje zatrudnienie 9,5 tys. pracowników.
Komentarze
Artykuły powiązane