"Claudia" z odświeżonym layoutem trafia na rynek

Rusza kampania reklamowa pisma.

Na rynek trafia relaunchowe wydanie magazynu "Claudia" z odświeżonym layoutem. Począwszy od tego numeru, poszerzone zostają tematy dotyczące mody, urody, kuchni, kultury, zdrowego stylu życia. Pojawiają się nowe działy, takie jak: "Anti-aging", "Claudia Fit", "Zoom na modę", "Kobieta online".

Marcowe wydanie "Claudii" ukaże się w promocyjnej cenie 1,99 zł oraz w zwiększonym nakładzie – 320 tys. egzemplarzy.

Sprzedaż magazynu wspierać będzie ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca TV (m.in. Polsat, TVN i TVN Style), sieć kin Helios, prasę (tytuły własne Burdy) oraz strony internetowe i social media wydawnictwa. Za zakup kampanii TV odpowiada Starcom, działania promocyjne zaplanował dział marketingu Burdy.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.