Wyborowa rusza z projektem muzycznym

To jedna z pierwszych aktywności dla marki przygotowana przez agencję McCann & MRM.

Wystartował  muzyczny Projekt 30/90, który jest wspólnym przedsięwzięciem marki Wyborowa i kompozytora Radzimira Dębskiego. Konsumenci mogą przesłać wideo na stronę www.projekt3090.pl i stać się "częścią orkiestry" Radzimira Dębskiego. Muzyk z dźwięków i obrazów przesłanych przez internautów skomponuje utwór.

W ramach kampanii powstała limitowana butelka wódki Wyborowa, film promujący Projekt 30/90 w digitalu, oraz landing page umożliwiający wgrywanie zgłoszeń. Zwieńczeniem projektu będzie urodzinowy event z udziałem wybranych finalistów oraz teledysk do kompozycji Jimka. Finał akcji planowany jest na 11 maja br.

Za realizację całej koncepcji odpowiada agencja McCann & MRM. Film promujący wyreżyserował Łukasz Zabłocki, a za produkcję odpowiada dom produkcyjny Film Republic.

McCann & MRM pracuje dla Wyborowej od początku tego roku. Projekt 30/90 to pierwsza duża kampania realizowana przez agencję dla tej marki.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.