"Spotkanie ze smakiem" - nowy kulinarny program marki Kamis w TVN

Kampanię przygotowały LiquidThread i Starcom.

Ruszyła wiosenna kampania marki Kamis. Osią działań jest autorski program kulinarny marki - "Spotkanie ze smakiem", prowadzony przez Pascala Brodnickiego i Pawła Dobrzańskiego, uczestników "Azja Express".

Każdy odcinek "Spotkań ze smakiem” poświęcony jest w całości jednej przyprawie. Oprócz prezentowanych przepisów z jej użyciem Pascal i Paweł opowiadają o ciekawostkach związanych z historią, uprawą i rolą przypraw w kuchni. Pięciominutowy program można oglądać w ramówce TVN w niedzielę o 17:50.

Oprócz programu TV wiosną przyprawy Kamis pojawią się w programach śniadaniowych "Dzień dobry TVN" i "Pytanie na śniadanie", programie kulinarnym "Ewa gotuje” oraz specjalnych odcinkach "Smakuj świat z Pascalem” na TVN Style, które zrealizowano na Zanzibarze.

Wokół programu zbudowana została też komunikacja online (landing page, social media: Facebook i
Instagram, kampania display).

Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Starcom. Za działania contentmarketingowe, w tym realizację programu TV, odpowiada LiquidThread.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.