Maciej Musiał rozpoczyna współpracę z marką Koral
PPL Koral startuje z kampanią wprowadzającą nowości produktowe na rynek.
Producent lodów PPL Koral wprowadza nowości produktowe oraz nawiązuje współpracę z nowym ambasadorem.
Twarzą marki będzie aktor Maciej Musiał, znany m.in. z serialu "Rodzinka.pl”.
Ambasadorami kampanii reklamowych PPL Koral byli do tej pory m.in.: Katarzyna Figura, Maryla Rodowicz, Doda, Natasza Urbańska, Joanna Krupa, Katarzyna Zielińska i Joanna Koroniewska.
Premiera spotu reklamowego z udziałem aktora i Loteria Lodów Koral "Koraliada”, którą promować będzie Musiał, zaplanowana jest na kwiecień br. Oprócz nowego ambasadora PPL Koral poszerza ofertę o nowości produktowe. W ofercie lodów impulsowych znalazły się: lody na patyku „Roll ice”, lody w tubce "Squeezy Freezy", a także nowy "Grand Gold Cherry". Odrębną grupę produktów, będących odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku, stanowią lody bez laktozy "Freely" oraz lody "Oshee Vitamin".
Twarzą marki będzie aktor Maciej Musiał, znany m.in. z serialu "Rodzinka.pl”.
Ambasadorami kampanii reklamowych PPL Koral byli do tej pory m.in.: Katarzyna Figura, Maryla Rodowicz, Doda, Natasza Urbańska, Joanna Krupa, Katarzyna Zielińska i Joanna Koroniewska.
Premiera spotu reklamowego z udziałem aktora i Loteria Lodów Koral "Koraliada”, którą promować będzie Musiał, zaplanowana jest na kwiecień br. Oprócz nowego ambasadora PPL Koral poszerza ofertę o nowości produktowe. W ofercie lodów impulsowych znalazły się: lody na patyku „Roll ice”, lody w tubce "Squeezy Freezy", a także nowy "Grand Gold Cherry". Odrębną grupę produktów, będących odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku, stanowią lody bez laktozy "Freely" oraz lody "Oshee Vitamin".
PPL Koral współpracuje z krakowską agencją interaktywną Veneo, obsługującą kompleksowo markę Koral w kanałach digital. Za zakup mediów również odpowiada Veneo.
Komentarze