PepsiCo z myślą o kibicach

Startuje promocja konsumencka marek Pepsi i Lay's.

W poniedziałek wystartowała promocja konsumencka marek Pepsi i Lay’s (PepsiCo) pod hasłem "Kibice wygrywają pierwsi”. Jednym z bohaterów kampanii jest Kuba Błaszczykowski. Promocja potrwa do 14 maja br.
We wszystkich promocyjnych paczkach Lay’s oraz pod nakrętkami butelek Pepsi objętych promocją znajdą się specjalne kody, dzięki którym konsumenci będą mogli grać o atrakcyjne nagrody: 10 wyjazdów dla dwóch osób na finał Ligi Mistrzów w Cardiff (obejmujących transport, nocleg, kieszonkowe itp.), 10 telewizorów (1x w tygodniu) oraz codziennie 10 koszulek z własnoręcznym podpisem Kuby Błaszczykowskiego.
Aby grać o nagrody, należy kupić dwa promocyjne produkty Lay’s i/lub Pepsi, znaleźć kody wewnątrz opakowania lub pod nakrętką, a następnie wpisać je na stronie konkursowej WWW i wykonać zadanie.
Promocja będzie wspierana silną kampanią promocyjną 360 stopni, która obejmie działania w telewizji, portalach internetowych, mediach społecznościowych oraz materiały w punktach sprzedaży (POS). Reklamę przygotowała agencja BBDO, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction. Strategię działań marketingowych w internecie dla marek Pepsi i Lay’s przygotował VML Polska, a komunikacją marki Pepsi w social mediach zajął się Deloitte Digital. Materiały POS opracowała agencja Pink Pepper Media. Działania PR prowadzi Questia.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.