PepsiCo z myślą o kibicach
Startuje promocja konsumencka marek Pepsi i Lay's.
We wszystkich promocyjnych paczkach Lay’s oraz pod nakrętkami butelek Pepsi objętych promocją znajdą się specjalne kody, dzięki którym konsumenci będą mogli grać o atrakcyjne nagrody: 10 wyjazdów dla dwóch osób na finał Ligi Mistrzów w Cardiff (obejmujących transport, nocleg, kieszonkowe itp.), 10 telewizorów (1x w tygodniu) oraz codziennie 10 koszulek z własnoręcznym podpisem Kuby Błaszczykowskiego.
Aby grać o nagrody, należy kupić dwa promocyjne produkty Lay’s i/lub Pepsi, znaleźć kody wewnątrz opakowania lub pod nakrętką, a następnie wpisać je na stronie konkursowej WWW i wykonać zadanie.
Promocja będzie wspierana silną kampanią promocyjną 360 stopni, która obejmie działania w telewizji, portalach internetowych, mediach społecznościowych oraz materiały w punktach sprzedaży (POS). Reklamę przygotowała agencja BBDO, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction. Strategię działań marketingowych w internecie dla marek Pepsi i Lay’s przygotował VML Polska, a komunikacją marki Pepsi w social mediach zajął się Deloitte Digital. Materiały POS opracowała agencja Pink Pepper Media. Działania PR prowadzi Questia.
Komentarze
Artykuły powiązane