Siemens rozpoczyna kampanię [wideo]

Wszystkie działania potrwają do końca kwietnia.

Marka Siemens rozpoczyna działania komunikacyjne automatycznych
ekspresów do kawy. Do końca kwietnia w telewizji będzie można zobaczyć
billboard sponsorski. Dodatkowo, w ramach działań wspierająych sprzedaż, w wybranych elektromarketach odbędą się degustacje kawy.

Działania obejmują wsparcie wszystkich linii ekspresów marki Siemens. Billboard sponsorski prezentujący linie ekspresów będzie emitowany od 24 marca br. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. w TVN, TVN24, TVN7 czy Polsacie.  Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Billboard sponsorski powstał we współpracy BSH z domem produkcyjnym PrimeMovers.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.