Nowa Skoda Octavia otrzymuje wsparcie reklamowe [wideo]

Działania będą realizowane do końca maja.

Wystartowała kampania nowej Skody Octavia (Volkswagen Group Polska), która przebiegać będzie pod hasłem "Nowa Skoda Octavia klasa sama w sobie". To kolejny model przedstawiony w ramach całorocznej kampanii "Rok nowości Skody".

Agencja Opcom przygotowała platformę komunikacji, która obejmuje landing page, działania reklamowe prowadzone są za pośrednictwem TV, radia, internetu oraz prasy. Zadbano także o promocję
outdoorową. W ramach działań przygotowany został spot do TV i internetu oraz kilka wersji billboardów sponsorskich. Kampania potrwa do końca maja br.

Media zaplanował i kupił PHD Rocket.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.