Mlekpol reklamuje śmietankę Łaciatą

Sponsoring TV i kampania OOH w stołecznym metrze.

Spółdzielnia mleczarska SM Mlekpol reklamuje śmietankę Łaciatą w kartonach. Marka będzie obecna w kampanii telewizyjnej - zaplanowano sponsoring programów w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie oraz stacjach tematycznych TVN i Polsatu. Przez cały miesiąc na stacji Centrum warszawskiego metra stanęły też wielkie kartony śmietanki Łaciatej.

Za realizację kampanii, od strony kreacji oraz zakupu mediów, odpowiada dom mediowy MEC.

SM Mlekpol to największy producent mleka i produktów mlecznych w Polsce, grupuje 12 zakładów produkcyjnych: w Grajewie, Zambrowie, Mrągowie, Kolnie, Sejnach, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu, Gorzowie Wielkopolskim i Suwałkach. Jako pierwszy podmiot skupowy w Polsce spółdzielnia przekroczyła w ub.r. granicę 1,5 mld litrów skupionego mleka od 11,3 tys. dostawców.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.