Rusza właściwa odsłona kampanii Opla z Dorocińskim

Aktor promuje model Insignia, opowiadając o stylistyce i wyposażeniu.

Popularny aktor Marcin Dorociński został twarzą reklamową marki samochodów Opel (General Motors Poland), a konkretnie modelu Insignia. Właśnie rusza główna odsłona tej kampanii. Aktor w serii trzech filmów reklamowych opowiada o wybranych cechach auta: stylistyce, systemie wspomagania kierowcy Opel OnStar czy reflektorach IntelliLux
LED. W ten sposób importer chce wywołać zainteresowanie potencjalnych nabywców auta, jeszcze zanim trafi ono do salonów dealerskich w kraju.

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej kampanii, realizacji wideo oraz strony internetowej odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa. Przygotowaniem banerów do internetu
zajmowała się agencja OS3, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Carat.

Kampania jest prowadzona w mediach elektronicznych i społecznościowych oraz w radiu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.