Jogobella wprowadza nowe opakowania i rusza z kampanią [wideo]

Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska i Brainbox.

Jogobella wprowadza nowe opakowania jogurtów Jogobella w butelce. Nowa szata graficzna została zaprojektowana przez konsumentów w konkursie w 2016 r. Premierze nowych opakowań towarzyszy kampania mediowa w telewizji oraz na nośnikach OOH na terenie całej Polski. Działania offline uzupełnia kampania w social mediach.

Za zakup mediów i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Carat Polska we współpracy z agencją DOOH Posterscope oraz Amnet Polska i Isobar. Za przygotowanie spotów, kreacji OOH oraz landing page odpowiada agencja Brainbox. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.