Rusza relaunch Hoop Coli
Hoop Polska inwestuje we wsparcie marketingowe swojej flagowej marki.
Kampania reklamowa wykorzystuje długie formaty telewizyjne i online, aby w pełni oddać kontekst i klimat emocjonalnej historii. Nowe dla Hoop Coli będzie szerokie wykorzystanie formatów richmediowych w kampanii display. Całą opowieść dopełni aktywacja w punkcie sprzedaży - wykorzystująca motyw tatuażu - oraz wakacyjna promocja sprzedażowa.
Nowa platforma komunikacji jest naturalną kontynuacją zimowej kampanii "Prześlij gwiazdkę", która była skoncentrowana wokół roli rodziny. Teraz rozwijamy tę historię o nowe konteksty - mówi Miłosz Sroka, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Hand Made, która przygotowała nową platformę komunikacji Hoop Coli.
Planowaniem i zakupem mediów dla Hoop Polska zajmuje się dom mediowy Havas Media.
Komentarze
Artykuły powiązane