Rusza relaunch Hoop Coli

Hoop Polska inwestuje we wsparcie marketingowe swojej flagowej marki.

Producent napojów Hoop Polska Sp. z o.o. (Grupa Kofola ČeskoSlovensko) rusza z kampanią reklamową swojej kluczowej marki Hoop Coli. Pretekstem jest swego rodzaju "relaunch" - butelki otrzymały nową szatę graficzną i logotyp, a symbolem marki została gwiazda.

Kampania reklamowa wykorzystuje długie formaty telewizyjne i online, aby w pełni oddać kontekst i klimat emocjonalnej historii. Nowe dla Hoop Coli będzie szerokie wykorzystanie formatów richmediowych w kampanii display. Całą opowieść dopełni aktywacja w punkcie sprzedaży - wykorzystująca motyw tatuażu - oraz wakacyjna promocja sprzedażowa.

Nowa platforma komunikacji jest naturalną kontynuacją zimowej kampanii "Prześlij gwiazdkę", która była skoncentrowana wokół roli rodziny. Teraz rozwijamy tę historię o nowe konteksty - mówi Miłosz Sroka, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Hand Made, która przygotowała nową platformę komunikacji Hoop Coli.

Planowaniem i zakupem mediów dla Hoop Polska zajmuje się dom mediowy Havas Media.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.