WebTalk Stories - poznaj historię rozwoju ludzi i firmy

To mógłby być kolejny artykuł o sukcesach i rozwoju młodej agencji. A w przypadku WebTalk byłoby o czym pisać. Jednak jak mówią założyciele agencji - Michał Dunin i Maciej Maślak - najlepiej o firmie świadczą historie jej pracowników i to, jak rozwijają się razem z nią.

Agencja, która początkowo liczyła kilka osób, obecnie zatrudnia ich ponad 40 i prowadzi kolejne rekrutacje. W siedzibie WebTalk burzenie kolejnych ścian w celu powiększenia biura nikogo nie dziwi. Wraz z liczbą pracowników rosną też kompetencje firmy, która dziś oferuje kompleksową obsługę z zakresu komunikacji digitalowej. I to właśnie sukcesy pracowników, którzy budują agencję WebTalk od kilku lat, są odzwierciedleniem sukcesu firmy.



Ludzie, którzy zaczynają pracę w agencji WebTalk, chętnie w niej zostają. Sześciu pracowników, którzy dołączyli do WebTalk około 3 lata temu, kiedy agencja liczyła zaledwie kilka osób, pracuje i rozwija się w firmie do dziś.

Przemek Puchalski rozpoczął pracę w WebTalk 3 lata temu jako Graphic Designer. Po roku awansował na Art Directora i nadzorował pracę kilku grafików, tworząc koncepcje kreatywne dla klientów firmy. Od kilku miesięcy, jako Dyrektor Kreatywny, zarządza kilkunastoosobowym działem kreacji i nadzoruje prace w stworzonym właśnie studio fotograficznym.

 

„WebTalk zawsze miał czas dla moich pomysłów, wizji firmy i mojej roli w niej. Patrząc na progres uzdolnionych i fajnych ludzi pracujących w moim zespole, jestem pewien, że najlepsze jest cały czas przed nami.”


Agnieszka Sochal trafiła do WebTalk, jak mówi, przez przypadek. Po stażu, który zakończyła w 2014 roku, jako Account Executive pracowała już dla kilku najważniejszych klientów agencji. Po 3 latach jako Junior Account Manager zarządza pracą kilkuosobowego zespołu.

„Przebyłam tę drogę razem z firmą i to świetne uczucie – to, że miałam realny wpływ na to, w jakim miejscu jesteśmy obecnie.”

Adam Skrzypek rozpoczął pracę w WebTalk w 2014 roku na stanowisku Senior Account Executive, po 3 miesiącach awansował na Junior Account Managera i z kolejnymi miesiącami wraz z jego stanowiskiem, rósł także jego zespół. Adam, obecnie Senior Account Manager, nadzoruje 10-osobowy zespół i kilkanaście projektów.

„Przychodziłem do firmy liczącej kilka osób z organizacji dużo większej, co wiązało się dla mnie z pewnym ryzykiem. Ale zdecydowanie nie mam czego żałować – teraz liczba pracowników, skala budżetów i rozpoznawalność klientów zmieniła się kolosalnie.”

Najlepiej o firmie świadczy, gdy pracownicy którzy z niej odeszli mówią o niej dobrze, albo do niej wracają. Klaudia Krasowska najbardziej docenia to, że mogła spróbować sił w różnych działach, zanim znalazła swoje miejsce. „Trafiłam na staż do WebTalk w 2013 roku i po jego zakończeniu zajęłam się obsługą klienta. Jednak pisanie contentu i maili nie było tym, w czym czułam się dobrze. Zdecydowanie lepiej czułam się w tabelkach Excela i realizacji reklamowych KPI – dlatego w 2014 roku umożliwiono mi stworzenie niezależnego działu reklamy. Agencję opuściłam na początku 2015 roku – byłam żądna nowej wiedzy z zakresu digital. Jednak półtora roku później wróciłam do miejsca, w którym czuję się najlepiej.” Dziś w WebTalk zajmuje się budowaniem strategii digital dla obecnych i nowych klientów.

Mimo że Hanna Flis i Monika Wasilewska kontynuują swoją karierę zawodową w innych miejscach, pracę w WebTalk wspominają bardzo dobrze. „Jeśli przez ponad 2 lata wstajesz do pracy bez myśli ‘o nie, znowu…’, to wiesz, że trafiłeś w dobre miejsce. Dawanie swobody kreatywnej pracownikom to największy atut WebTalk. Brak typowych, utartych struktur sprawiał, że każdy, kto miał głowę pełną pomysłów mógł uczestniczyć w procesie twórczym” – wspomina Wasilewska.

„Praca w WebTalk dostarczyła mi nie tylko olbrzymich doświadczeń zawodowych, ale też nauczyła stawiać sobie samej wyzwania i pytania o dalszy rozwój. Super atmosfera i zgrany zespół były już tylko wisienkami na torcie” – mówi z kolei Flis.

WebTalk działa na rynku od 2010 roku. W portfolio agencji znajdują są takie marki jak: Kia Motors Polska, ORLEN, J.W. Construction, Exim Tours, Piaggio, Vespa, CityFit, Ruukki oraz Kazar. W 2016 roku „Media & Marketing Polska” wyróżnił WebTalk tytułem Agencji Interaktywnej Roku w kategorii Social Media.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.