Ruszyła akcja #sorayabodychallenge
Za przygotowanie i realizację projektu odpowiadają The Digitals, dom mediowy UM (IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Social.
Marka Soraya (Orkla Care SA) rozpoczęła akcję promocyjną wspierającą nowe produkty linii kosmetyków do specjalistycznej pielęgnacji ciała Soraya Body Diet 24 - Antycellulit Antyglikacja. Projekt realizowany jest pod hasłem #sorayabodychallenge. Do udziału w tej akcji zaproszono dwie youtuberki: Andziaks i The Oleskaa, które wspierają wyzwanie #sorayabodychallenge i podają swoje sztuczki na walkę z cellulitem.
Akcja #sorayabodychallenge wspierana jest kampanią reklamową, za której przygotowanie i realizację odpowiadają: agencja The Digitals, dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Social. Kampania prowadzona jest w formie konkursu w mediach społecznościowych, zasięgowo w internecie i prasie.
Akcja #sorayabodychallenge wspierana jest kampanią reklamową, za której przygotowanie i realizację odpowiadają: agencja The Digitals, dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Social. Kampania prowadzona jest w formie konkursu w mediach społecznościowych, zasięgowo w internecie i prasie.
Działania reklamowe potrwają do końca czerwca br.
Komentarze
Artykuły powiązane