Mercedes-Benz prowadzi największą kampanię kontentową w historii [wideo]
Składa się na nią blisko 100 materiałów filmowych i 90 layoutów wizerunkowych i produktowych.
stopniu na stylu życia współczesnych "młodych dorosłych” niż na samych samochodach, które im towarzyszą. Kampania jest największym przedsięwzięciem komunikacyjnym marki w obszarze content marketingu w historii. Składa się na nią blisko 100 materiałów filmowych i 90 layoutów wizerunkowych i produktowych, wykorzystywanych przede wszystkim w kanałach digital, ale także w kinach, telewizji, prasie, OOH.
Gwiazdą kampanii, pojawiającą się wśród innych bohaterów, jest amerykański raper A$AP Rocky.
Adaptację kampanii na potrzeby polskiego rynku przygotowała agencja BBDO Warszawa, media zaplanował dom mediowy Zenith.
Maciej Florek
2392 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane