MEC Wavemaker autorem kampanii marki lodów Manhattan

Po kilku latach nieobecności w mediach marka Manhattan ruszyła z kampanią reklamową.

W telewizji, serwisach VoD, kinach i w social mediach marka Manhattan (Froneri) przypomina konsumentom o przyjemnościach płynących z jedzenia lodów w dobrym towarzystwie. Relaunch marki, która przez kilka ostatnich lat nie komunikowała się za pośrednictwem mediów, przygotował MEC Wavemaker, autor spotu do mediów wideo (TV, VoD, kina) i kampanii lodów Manhattan w Facebooku oraz Instagramie.

Akcja skierowana jest przede wszystkim do młodych konsumentów z dużych miast, ceniących życie towarzyskie. Media do kampanii lodów Manhattan zaplanował MEC.

Froneri jest spółką joint venture Nestle oraz brytyjskiej grupy R&R Ice Cream, którą firmy powołały do życia w ub.r.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.