Polskie przysłowia w nowej kampanii OOH Ibupromu

Autorem kreacji jest agencja 2012.

W największych miastach w Polsce pojawiła się kolejna odsłona kampanii OOH marki Ibuprom z portfolio USP Zdrowie. Kreacja oparta jest na zabawie polskimi przysłowiami. To piąta edycja kampanii outdoorowej Ibupromu. Marka od 2015 r. obecna jest  w przestrzeni miejskiej z charakterystycznymi plakatami. W 2016 r. wiosną na kilkuset citylightach i billboardach konsumenci mogli zobaczyć zwalczanie bólu ukazane w kontekście istotnych i charakterystycznych miejsc w największych miastach w Polsce. Natomiast jesienny wariant był oparty na oryginalnych layoutach typograficznych.
Za kreację odpowiedzialna jest agencja 2012 wraz z działem marketingu USP Zdrowie, natomiast zakupem mediów zajmował się dom mediowy Mets, należący do grupy MEC.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.