Tomasz Kammel kolejnym reklamowym celebrytą Playa

Prezenter promuje #OpcjęPromocję, czyli obniżkę cen smartfonów u operatora.

Firma telekomunikacyjna P4, operator sieci komórkowej Play, jako kolejną znaną postać w swoich reklamach zatrudnił prezentara telewizyjnego Tomasza Kammela.
Reklamuje on akcję "#OpcjaPromocja", czyli obniżkę cen na wybrane modele smartfonów (m.in. marek Apple, Sony).

Kampania prowadzona jest w telewizji, internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej (outdoor).

Kreacje reklamowe dla Playa przygotowują agencje Grandes Kochonos i Isobar Polska, media zaś planuje i kupuje dom mediowy MediaCom Warszawa.

W połowie kwietnia br. pisaliśmy o kampanii reklamowej producenta wyrobów drewnopochodnych Swiss Krono Polska, w której wystąpił Kammel.

Ewa Woźniak 65 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.