BGŻ mocno promuje konta
Kampania autorstwa Publicis, DDB Tribal, Havas Media oraz Sales & More.
- Zero złotych opłat dla nowych klientów w ramach Konta Optymalnego oznacza zero złotych bezwarunkowo i bez żadnych kruczków drobnym drukiem. Z kolei posiadacze drugiego nowego konta w ofercie - Konta Maksymalnego -będą zwolnieni z opłat, jeśli dokonają miesięcznie niewielkich operacji kartą, za to będą mogli korzystać za darmo ze wszystkich bankomatów w całej Polsce - wskazuje Andrzej Budasz, dyrektor departamentu produktów detalicznych w BGŻ BNP Paribas.
Kampania reklamowa, która potrwa do 9 lipca br., obejmie telewizję, internet, kina oraz materiały BTL.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest zaś dom mediowy Havas Media. Za działania online odpowiada DDB Tribal, a za planowanie i zakup mediów internetowych Sales & More.

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?