Maspex promuje wodę Kubuś Waterrr w nowej kampanii telewizyjnej

Reklamowy projekt przygotowały: agencja Brasil i dom mediowy Mindshare.

Grupa Maspex, producent m.in. soków i napojów, reklamuje swoją markę wody dla dzieci Kubuś Waterrr w kampanii telewizyjnej. W kolejnej reklamie z serii "Jaki jest Waterrr" poznajemy młodego reportera, który sprawdza wiedzę swojego młodszego brata. Chłopiec w odpowiedzi na pytanie, ile to jest 300, rezolutnie podnosi swoją ulubioną wodę. Nie chodzi o trzysta, a o czystą… wodę.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Mindshare.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.