Okocim poszerza i reklamuje linię radlerów

Kontynuacja dotychczasowego formatu podkreślającego autentyczność.

Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju, rusza z kampanią reklamową nowego wariantu Okocim Radler Limonka z owocami leśnymi. Nowy spot TV to kontynuacja dotychczasowej kampanii marki Okocim. Ma formę paradokumentu, w którym autentyczni okocimscy piwowarzy opowiadają o swojej pracy przy tworzeniu radlerów i poszukaniu ich idealnego smaku.

Oprócz kampanii TV zaplanowano działania w digitalu, za które odpowiada agencja Upside. Pełna linia radlerów pojawi się również na megaboardach w 10 lokalizacjach, przy najbardziej uczęszczanych trasach w Polsce. Dodatkowo w punktach sprzedaży są wyeksponowane materiały POS, które przygotowała agencja Edda. Jest ona także odpowiedzialna za rebranding marki Okocim i stworzenie linii nowych etykiet, na których podpisali się piwowarzy z okocimskiego browaru. Media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction.

Radlery to połączenie piwa (45 proc.) i lemoniady (55 proc.) o niskiej zawartości alkoholu do 2 proc. Wpisują się doskonale w rosnącą popularność piw nisko i bezalkoholowych, które w ubiegłym roku odnotowały bardzo dynamiczny wzrost sprzedaży: o 58 proc. wartościowo i o 64 proc. ilościowo.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.