Michał Bauer dyrektorem marketingu "Gazety Wyborczej"

Połączone wcześniej działy projektów specjalnych i marketingu zostały rozdzielone.

Michał Bauer został dyrektorem marketingu „Gazety Wyborczej”. Zastąpił na tym stanowisku Joannę Kmiecicką, która rozstała się z wydawnictwem.

Michał Bauer zaczął pracę w "Gazecie Wyborczej" w 1991 r. - najpierw jako dziennikarz, a potem jako szef promocji oddziału w Poznaniu. Od 2000 r. pełnił funkcję kierownika ogólnopolskiego działu promocji redakcyjnej dziennika. W późniejszych latach pracował jako szef promocji oddziału w Katowicach, należał także do zespołu marketingu dziennika "Nowy Dzień" wydawanego przez Agorę.

Był szefem marketingu "Gazety Prawnej" oraz dyrektorem w polskiej filii Planeta Marketing Institucional - wydawcy kolekcji prasowych, współpracował także z grupą wydawniczą RBA.

Połączone wcześniej działy: projektów specjalnych i marketingu zostały rozdzielone. Działem projektów specjalnych będzie zarządzać teraz Joanna Kwas - dotychczasowa szefowa działu sprzedaży "Gazety Wyborczej".

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.