Michał Bauer dyrektorem marketingu "Gazety Wyborczej"
Połączone wcześniej działy projektów specjalnych i marketingu zostały rozdzielone.
Michał Bauer zaczął pracę w "Gazecie Wyborczej" w 1991 r. - najpierw jako dziennikarz, a potem jako szef promocji oddziału w Poznaniu. Od 2000 r. pełnił funkcję kierownika ogólnopolskiego działu promocji redakcyjnej dziennika. W późniejszych latach pracował jako szef promocji oddziału w Katowicach, należał także do zespołu marketingu dziennika "Nowy Dzień" wydawanego przez Agorę.
Był szefem marketingu "Gazety Prawnej" oraz dyrektorem w polskiej filii Planeta Marketing Institucional - wydawcy kolekcji prasowych, współpracował także z grupą wydawniczą RBA.
Połączone wcześniej działy: projektów specjalnych i marketingu zostały rozdzielone. Działem projektów specjalnych będzie zarządzać teraz Joanna Kwas - dotychczasowa szefowa działu sprzedaży "Gazety Wyborczej".