Jacek Karolak przechodzi z K2 do 180heartbeats + Jung v. Matt

Strategy director po ponad trzech latach odchodzi z agencji.

Jacek Karolak dołączy do zespołu 180heartbeats + Jung v. Matt, gdzie obejmie stanowisko szefa działu strategii, zastępując Jacka Studzińskiego, który rozstał się z firmą. Karolak pracę w 180heartbeats + Jung v. Matt rozpocznie 1 lipca br. i zajmie się rozwojem biznesu strategicznego agencji w oparciu o kompetencje budowania marek, tworzenia komunikacji i rekomendacji kanałów digital. Oprócz zarządzania zespołami strategii, social media i performance będzie odpowiadał za poszukiwanie innowacji w marketingu interaktywnym oraz nowych rozwiązań w komunikacji dla klientów agencji.

Karolak karierę rozpoczynał w Mars / Master Foods, pracował także w portalu Arena.pl oraz w Ernst & Young. W latach 2002-2013 był związany ze Starcom MediaVest Group, gdzie zakładał dział interaktywny, a następnie zajmował się innowacyjnymi strategiami reklamowymi dla wszystkich kluczowych klientów grupy. W latach 2014-2017 pełnił funkcję dyrektora strategii w agencji K2.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat Jacek Karolak współtworzył ponad 30 kampanii nagrodzonych w polskich konkursach branży reklamowo-mediowej. Był także jurorem takich konkursów jak: Effie Awards, Media Trendy (Innovation Ad) czy Złote Orły.


Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.