Agencja Bardzo z szansą na Lwa w Cannes [wideo]

Nominowana została kampania przygotowana dla Allegro.

Kampania "English for beginners" przygotowana dla Allegro przez agencję Bardzo, Cut Cut, Stage 2 Warsaw i Ztudio Warsaw znalazła się na short-liście Lions Entertainment: Entertainment Lions. W tej kategorii o statuetkę powalczy 191 kampanii.

Tegoroczna edycja Cannes Lions Festival potrwa do 24 czerwca 2017 r. "Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym Cannes Lions.

 

 

Katarzyna Kacprzak 328 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.