Mikołaj Sadowski: "Kampania, z której jestem najbardziej dumny jeszcze nie powstała."

Chief creative officer & partner, 180heartbeats + Jung v. Matt odpowiada na nasze pytania.

1. Zacząłem pracę w reklamie... 12 lat temu jako art director w McCann-ie.

2. Najtrudniejsze w mojej pracy... Praca z ludźmi.

3. Najwięcej przyjemności sprawia mi... Praca z ludźmi.

4. Wzoruję się na... Raczej na nikim konkretnym.

5. Inspiruje mnie... Życie codzienne, film, muzyka.

6. Wymarzony klient... Nie mam takiego. Dla każdej marki można zrobić coś ciekawego.

7. Chciałbym pracować ... Mniej.

8. Kampania, z której jestem najbardziej dumny... Jeszcze nie powstała.

9. Moja ulubiona reklama ... Meet the Superhumans, ta pierwsza z 2012 r.

10. Najcenniejszą nagrodą byłaby dla mnie ta, zdobyta na festiwalu... D&AD – czarny ołówek.

11. Dyrektor kreatywny, który jest dla mnie wzorem... John Hegarty.

12. Marka, która według mnie ma najlepszą komunikację... Nike.

13. Nie toleruję... Coachingu i wszystkiego co z nim związane.

14. W życiu nie zrezygnowałbym... Z pracy koncepcyjnej.

15. Marzy mi się... Rok wolny od pracy.

Katarzyna Kacprzak 534 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.