Grand Prix Cannes Lions 2017: Cyber, Direct i Glass

Prezentujemy kampanie, które otrzymały Grand Prix w swoich kategoriach podczas 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions.


Cyber Lions

Tytuł: Aland Index / Baltic Sea Project
Klient: The Bank Of Aland
Produkt: Aland Index Initiative
Agencja: RBK Communication
Kraj: Szwecja      



 

 Tytuł: Meet Graham
Klient: Transport Accident Commission Victoria
Agencja: Clemenger BBDO, Melbourne
Kraj: Australia

 

 

 

 

Tytuł: Did You Mean Mailchimp?
Klient: Mailchimp
Agencja: Droga5, New York
Kraj: USA

 

 

 




Direct Lions

Tytuł: Google Home Of the Whopper
Klient: Burger King
Produkt: Whopper   Agencja: David, Miami    
Kraj: USA    
Produkcja: Caviar,  Los Angeles

 

 

 

 


Glass Lion

Tytuł: Fearless Girl
Klient: State Street Global Advisors
Produkt: She ETF    
Agencja: McCann New York
Kraj: USA    
Produkcja: Craft Worldwide New York / Stuart Weissman Productions New York / Copilot Strategic Music + Sound
PR: State Street Global Advisors Communications, Boston

Katarzyna Kacprzak 315 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.