Meetrics wchodzi do Polski

Nowym biurem pokieruje Tomasz Piątkowski.

Na polski rynek wchodzi Meetrics, firma będąca dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Biurem firmy w Polsce pokieruje - na stanowisku country managera - Tomasz Piątkowski, dotychczasowy członek zarządu i chief digital officer GroupM. Wcześniej pracował jako interactive media director w MRM Worldwide, a karierę w branży reklamowej rozpoczynał w 2002 r. w CR Media.

Klientami Meetrics są reklamodawcy, domy mediowe oraz wydawcy. Meetrics wywodzi się z Niemiec i tam firma ma centralę, a jej oddziały funkcjonują w Wielkiej Brytanii, we Francji, w Austrii, we Włoszech i w Szwecji. Teraz do krajów tych dołącza Polska.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.