1410 - Grunwald. Od Orange

Jak wykorzystać historyczną datę do reklamy. Albo raczej - jak nie wykorzystywać...

Operator telekomunikacyjny Orange Polska przygotował kampanię reklamową pod hasłem: "Grunwald 1410 GB". Chyba nikomu nie trzeba wskazywać, że to nawiązanie do słynnej bitwy z wojskami zakonu krzyżackiego stoczonej 15 lipca pamiętnego roku. Nawiązując do tej daty, operator przygotował dla użytkowników swoich ofert na kartę Orange Free (prepaid) promocję, w której do końca wakacji za doładowanie kwotą 200 zł klienci otrzymają 1410 GB na transfer danych, ważne przez pięć miesięcy.

Promocję wspiera kampania w mediach. W reklamach występuje ponownie Robert Górski, jeden z założycieli Kabaretu Moralnego Niepokoju. Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się zaś dom mediowy Initiative.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.