Grand Prix Cannes Lions 2017: Innovation, Media, Mobile

Prezentujemy kampanie, które otrzymały Grand Prix w swoich kategoriach podczas 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions.


Innovation Lions

Tytuł: The Humanium Metal Initiative
Klient: Im Swedish Development Partner
Produkt: Humanium Metal
Agencja: Åkestam Holst, Stockholm / Great Works, Stockholm    
Kraj: Szwecja

 

 

 


Media Lions

Tytuł: Innovating Saving  
Klient: JET.COM     
Agencja: R/GA, New York  
Kraj: USA    Produkcja: PrettyBird,  Culver City / Biscuit Filmworks, New York / 1StaveMachine, Brooklyn / MackCut, New York / Nomad Editind CO., New York


 Mobile Lions

Tytuł: The Family Way 
Klient: Recruit Lifestyle CO., LTD.    
Produkt: Seem    Agencja: Dentsu  Y&R, Tokyo    
Kraj: Japonia   
Produkcja: Dentsu Y&R, Tokyo / Tokyo,  Tokyo

 

 

 

Nagrodzone kampanie w pozostałych kategoriach opublikowaliśmy tutaj.

Katarzyna Kacprzak 330 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.