Szkałuba i Stefanowicz associate creative directorami w VML Poland

Awans w strukturach agencji.

od lewej: Piotr Szkałuba, Jacek Stefanowicz
od lewej: Piotr Szkałuba, Jacek Stefanowicz
Piotr Szkałuba i Jacek Stefanowicz, którzy do tej pory pracowali jako creative group heads w VML Poland, awansują na stanowiska associate creative directors.  Dołączają tym samym do grona osób, które w agencji pracują już na takim stanowisku, czyli: Karoliny Kałużnej, Piotra Cedzyńskiego i Tomasza Szkodzińskiego.

Szkałuba i Stefanowicz wcześniej byli odpowiedzialni za zarządzanie jedną z pięciu grup kreatywnych VML Poland i pracę m.in. dla marek Lidl, Samsung. Do ich obowiązków będzie teraz należało również współtworzenie wizji działu kreacji, wewnętrzne procesy i narzędzia.

Katarzyna Kacprzak 315 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.