Grand Prix Cannes Lions 2017: Creative Effectivness, Design, Digital Craft, Film Craft

Prezentujemy kampanie, które otrzymały Grand Prix w swoich kategoriach podczas 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions.


Creative Effectivnes Lions

Tytuł: Van Gogh's Bedrooms: Let Yourself In  
Klient: Art Institute Of Chicago
Produkt: Temporary Art Exhibition
Agencja: Leo Burnett Chicago
Kraj: USA    
Produkcaj: Ravenswood Studios Lincolnwood
Media: Starcom Chicago / Mediavest|Spark Chicago


 Design Lions

Tytuł: The Unusual Football Field   
Klient: AP (Thailand) Public Company Limited  
Produkt: Property Development   
Pomysł: AP Thailand, Bangkok / CJ Worx, Bangkok   Kraj:Tajlandia     
Produkcaj: Meour  Bangkok    
Media: CJ Worx Bangkok


Digital Craft Lions

Tytuł: Real-Time Virtual Reality Experience for Björk's Notget
Klient: Björk

Produkt: Nonget VR   
Pomysł: Analog London / W&N Studio, London    
Kraj: Wielka Brytania  
Produkcja: Analog  London

 


Film Craft Lions

Tytuł: The Blaze - Territory  
Klient: The Blaze   
Produkt: Muzyk / Promocja Artysty  
Pomysł: Iconoclast, Culver City      
Kraj: USA
Produkcja: Iconoclast, Culver City

Katarzyna Kacprzak 315 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.