Mercedes-Benz uruchamia platformę #4Fathers [wideo]

Za realizację kampanii odpowiadają Zenith, LiquidThread i BBDO Warszawa.

Z okazji Dnia Ojca Mercedes-Benz uruchomił nową platformę komunikacyjną #4Fathers. Treści reklamowe skierowane są do ojców, opowiadają o tym, jak budować relacje z dziećmi. W artykułach natywnych Mercedes-Benz promuje wspólne aktywne spędzanie czasu i podpowiada gotowe pomysły na rodzinne przygody. Wszystkie artykuły Mercedes zebrał na stronie internetowej www.4fathers.pl. Na potrzeby kampanii powstały też dwa filmy i sesje zdjęciowe.

Komunikacja #4Fathers jest realizowana przy użyciu nowego narzędzia, stworzonego przez agencję LiquidThread - ContentOnDemand, które łączy angażujące treści natywne, osadzone w topowych ogólnopolskich serwisach z technologią emisji behawioralno-kontekstowej oraz analityką.

Za realizację kampanii odpowiada Zenith, LiquidThread i BBDO Warszawa.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.