Mindshare niestandardowo promuje film "Transformers: Ostatni Rycerz"

Akcje specjalne zrealizowano m. in. z udziałem blogera gaminowego reZigiusza i we współpracy z Uberem.

Trwa kampania reklamowa Mindshare Polska i United International Pictures promująca produkcję science fiction "Transformers: Ostatni Rycerz". Premierze towarzyszy kampania mediowa wykorzystująca TV, online, OOH oraz akcje specjalne.

W ramach jednej z akcji specjalnych reZigiusz wziął udział w wyprawie do studia Paramount Pictures, z którego relacjonował m.in. kulisy powstawania filmu. W odcinku o transformersach pojawiły się rekwizyty ze studia oraz ciekawostki o najnowszej produkcji Paramount Pictures, w tym odniesienia do polskich korzeni filmu.

Z kolei we współpracy z marką Uber dla fanów serii przygotowano konkurs, w którym nagrodą dla 10 osób była przejażdżka Chevroletem Camaro Bumblebee w towarzystwie dziennikarza motoryzacyjnego Patryka Mikiciuka, który na czas akcji "przetransformował się” w kierowcę Ubera.

Kolejnym niestandardowym rozwiązaniem przy promocji filmu wykorzystanym przez Mindshare jest lokowanie produktu w produkcji Comedy Central "Blok Ekipa”. W jednym z odcinków serialu główni bohaterowie trafiają w internecie na zwiastun "Transformersów" i po jego obejrzeniu postanawiają ożywić samochód jednego z nich, robiąc z niego własnego autobota.

W ramach zasięgowych działań w kampanii wykorzystano 15- i 30-sek. spoty telewizyjne, 8-sek. plansze sponsorskie, reklamę online oraz na autobusach.

Maciej Florek 2042 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.