Grand Prix Cannes Lions 2017: Film, Integrated, Product Design, Radio, Titanum
Prezentujemy już ostatnią porcję kampanii, które otrzymały Grand Prix w swoich kategoriach podczas 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions.
Film Lions
Klient: Channel 4
Produkt: Paralympics
Pomysł: Blink Productions, London / 4Creative, London
Kraj: Wielka Brytania
Produkcja: Blink Productions, London
Integrated Lions oraz Titanum Lions
Klient: Boost Mobile
Agencja: 180LA, Santa Monica
Kraj: USA
Produkcja: 180LA Santa Monica / The Corner Shop Santa Monica / Therapy Studios Los Angeles / Atomica Music Texas
Product Design Lions
Klient: Tigo-Une
Produkt: Payphone Micreo Savings Account
Agencja: Grey Colombia, Bogotá
Kraj: Kolumbia
Produkcja: LA Octava Bogotá
Radio Lions: Trzy prace przygotowane przez O&M Johannesburg
Tytuł: Repet The Punchlinem, Long Red Thin Shape oraz No One Cheerses
Klient: KFC
Produkt: Double Down Burger
Agencja: Ogilvy & Mather Johannesburg
Więcej kampanii nagrodzonych Grand Prix na festiwalu w Cannes opublikowaliśmy tutaj.
Katarzyna Kacprzak
706 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane