Grand Prix Cannes Lions 2017: Film, Integrated, Product Design, Radio, Titanum

Prezentujemy już ostatnią porcję kampanii, które otrzymały Grand Prix w swoich kategoriach podczas 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions.


Film Lions

Tytuł: We're The Superhumans  
Klient: Channel 4
Produkt: Paralympics
Pomysł: Blink Productions, London / 4Creative, London
Kraj: Wielka Brytania   
Produkcja: Blink Productions, London

 

 


Integrated Lions oraz Titanum Lions

Tytuł: Boost Your Voice   
Klient: Boost Mobile     
Agencja: 180LA, Santa Monica    
Kraj: USA    
Produkcja: 180LA Santa Monica / The Corner Shop Santa Monica / Therapy Studios Los Angeles / Atomica Music Texas


 

Product Design Lions

Tytuł: Payphone Bank
Klient: Tigo-Une  
Produkt: Payphone Micreo Savings Account
Agencja: Grey Colombia, Bogotá    
Kraj: Kolumbia
Produkcja: LA Octava Bogotá


Radio Lions: Trzy prace przygotowane przez O&M Johannesburg

Tytuł: Repet The Punchlinem, Long Red Thin Shape oraz No One Cheerses
Klient: KFC    
Produkt: Double Down Burger   
Agencja: Ogilvy & Mather Johannesburg  


Więcej kampanii nagrodzonych Grand Prix na festiwalu w Cannes opublikowaliśmy tutaj.

 

Katarzyna Kacprzak 311 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.