Krzysztof Andrzejczak na czele Saatchi & Saatchi IS
Zastąpi Piotra Morkowskiego, który pożegnał się z grupą.
Jego głównym zadaniem będzie zarządzanie agencją oraz dalsze rozwijanie kompetencji digitalowych i e-commerce Saatchi & Saatchi IS, praca nad dalszym wzrostem agencji w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych.
- Będziemy dalej konsekwentnie rozwijać strategię łączenia kompetencji: “myślenia ideą” będącą w DNA S&S z innowacją, analityką danych, transakcyjnością i silną specjalizacją e-commerce IS. Wierzę, że jest to trzon nowoczesnego marketingu - mówi nowy CEO Saatchi & Saatchi IS.
Dodatkową rolą Krzysztofa Andrzejczaka będzie digitalizacja Publicis Communication w Polsce.
Krzysztof Andrzejczak ma 16-letnie doświadczenie w digital marketingu, pracował na stanowiskach client service directora i dyrektora operacyjnego agencji Hypermedia, a następnie dyrektora zarządzającego Isobar Polska wchodzącego w skład grupy Dentsu Aegis Network. W latach 2009-2014 zarządzał ponad 350-osobowym zespołem składającym się na agencję kreatywną Isobar, agencję marketingu technologicznego Hypermedia, a od początku 2016 r. również agencję Lubię To. W ciągu ostatnich 2 lat pełnił rolę konsultanta zarządu ds. akwizycji Dentsu Aegis Network w regionie NCE.

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.