Krzysztof Andrzejczak na czele Saatchi & Saatchi IS

Zastąpi Piotra Morkowskiego, który pożegnał się z grupą.

Krzysztof Andrzejczak, nowy CEO Saatchi & Saatchi IS, dołączy do agencji 1 lipca. Będzie pracował razem z zespołem zarządzającym Saatchi & Saatchi IS: Patrycją Bruź-Soniewicką oraz Michałem Glapińskim (oboje MD). Krzysztof Andrzejczak będzie raportował bezpośrednio do chairmana i CEO Publicis Communications Tomasza Pawlikowskiego.
Jego głównym zadaniem będzie zarządzanie agencją oraz dalsze rozwijanie kompetencji digitalowych i e-commerce Saatchi & Saatchi IS, praca nad dalszym wzrostem agencji w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych.

- Będziemy dalej konsekwentnie rozwijać strategię łączenia kompetencji: “myślenia ideą” będącą w DNA S&S z innowacją, analityką danych, transakcyjnością i silną specjalizacją e-commerce IS. Wierzę, że jest to trzon nowoczesnego marketingu - mówi nowy CEO Saatchi & Saatchi IS.
Dodatkową rolą Krzysztofa Andrzejczaka będzie digitalizacja Publicis Communication w Polsce.

Krzysztof Andrzejczak ma 16-letnie doświadczenie w digital marketingu, pracował na stanowiskach client service directora i dyrektora operacyjnego agencji Hypermedia, a następnie dyrektora zarządzającego Isobar Polska wchodzącego w skład grupy Dentsu Aegis Network. W latach 2009-2014 zarządzał ponad 350-osobowym zespołem składającym się na agencję kreatywną Isobar, agencję marketingu technologicznego Hypermedia, a od początku 2016 r. również agencję Lubię To. W ciągu ostatnich 2 lat pełnił rolę konsultanta zarządu ds. akwizycji Dentsu Aegis Network w regionie NCE.

Tomasz Wygnański 787 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.