Małgorzata Drozdowska jurorem na Golden Drum

To trzecia osoba z Polski, która będzie oceniała prace podczas kolejnej edycji festiwalu.

Małgorzata Drozdowska, creative director, FCB Warsaw została jednym z jurorów w tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum. Będzie oceniała prace w części Young Drummers. Przewodniczącym tego jury została Tereza Svěráková, chief creative officer Y&R Czech Republic.

Przypomnijmy, że Jakub Sagan, creative director z K2, będzie oceniał prace w części Best Piece a Maciej Waligóra, executive creative director z DDB & Tribal w części Best Practice.

24. edycja konkursu odbędzie się 18-20 października br. w Lublanie na Słowenii. "Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Katarzyna Kacprzak 321 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.